iklan2

Tuesday, January 3, 2017

SALAM TAHUN BARU 2017 & BACK TO SCHOOL

Selamat Menyambut Tahun Baru 2017 semuanya...
Semoga Tahun nie lebih baik dari tahun2 yg sebelumnya..
Biler cerita tentang tahun baru...korang rasa..
azam korang nie bertukar ker idok...
ker azam tahun lepas pun x lepas2 lagi...hahhaa

Biasalah kann..Azam baru kompom  masing2
berazam nak berjimat cermat...nak kurus laa..
nak masuk kerja awal laa....xmo ponteng2 laa
sampai masa azam tinggal azam...

Yang betul2 ada azam orang yg bernama Azam kan...
hehehhe...apa pun azam ahkak tahun nie nak lain macam skett laaa
Tahun nie Ahkak nak tanamkan Azam
Semoga Tahun 2017 nie Ahkak nak 

Kaya!!!Berjaya!!!Bergaya!!!
Sihat Tubuh Badan...dan juga DiBerkati Olehnya...

tu dier lain mcm semangat azam tahun nie...
mcm jual produk MLM pulakk kann...

Apa pun yang penting harapan ahkak...semoga ekonomi kita
jangan lah terlalu membebankan kiter...letih laaa
dengan suasana ekonomi jatuh merudum skrg nie....
sampai dividen ASB pun makin suruttt...adesssss...


Citer lain laa...jomm citer back to school...


Mesti ramai parents yg berkampung kat sekolah nie kan..
jammed ler depan sekolah seminggu dua niee....
Anak ahkak sorg jerk yg masih ke sekolah..
tu pun dah masuk sekolah menengah...sekolah petang pulak tu..

so dah makan tghari kat rumah...tghari htr ler ke sekolah...
balik senja karang amek...just drop by jerk...

Ahkak nie x minat nak ke sekolah...memang jarang laa
ahkak nie nak mengadap cikgu...biarlaaa dier dgn cara dier
cikgu mengajar cara cikgu...so kita  mak bapak nie
pantau jerk laaa...so selagi cikgu x panggil mak dier
ke skul...xder laa akak nak ngadap sekolah tuu...

So apa pun jalan dah start jammed balik...
ahkak nak balik rumah pulak jammednya...
rumah depan sekolah...adess ngadap jerk laaa...

Entry kali nie xder makan2...ehhh


nahh jadual cuti2 tahun 2017 nie...
so kalau nak plan2 jenjalan ker..nak sewa homestay ahkak 
ker boleh laa plan sekarang...

Nampak gayanya cuti raya cina bulan Jan 2017
nie agak panjang jugak....kannn...
kalau kejer kl syiokk laaa...bleh sambung2 terus 
dgn hari wilayah tuu...



kalau nak sewa homestay di Jerteh , Besut , Terengganu ...
boleh laa contact Ahkak.. 012-3134 100
boleh tengok video kat bawah nie yerkkk




2 comments:

  1. Selamat tahun baru 2017.. Semoga bisnes makin berkembang dan maju.. In sya Allah.. Amiin.. Salah ukhuwah..

    http://www.reenri.com

    ReplyDelete
  2. Selamat thn baru!! dah ada anak masuk sek menengah? Pesal ibunya nampak muda mcm umur 20an jek

    ReplyDelete

Touch N Go