iklan2

Monday, September 26, 2016

JJCM - ICT - HAJI POK LONG - AIRPORT KUALA TERENGGANU

Dah sampai Terengganu, 
tak sah kalau tak makan ICT (Ikan Celup Tepung)... 
Banyak kedai yang menyediakan sajian ICT ni... antara yang popular Pok Long ni la....
 belakang airport kuala terengganu... ..





pelbagai pilihan seafood yg di celup dgn tepung...kat sini sistem layan diri...
amek lerr apa yg teringin...biasanya sepinggan tu rm5
tapi kalau ikan tu kira sekor2 ler...




anggaran ikan sekor dalam rm3-rm5 tengok size laaaa


Ore ganu royak ikang celup tepung sini sedak....
jom kita try sebelum kelik KL


Sedap gak anak ikan pari celup tepung ni...ikan tuka namanya...  



Telur Sotong  goreng tepung..5 hinggit satu pinggan....jgn makang bebanyok...
tinggi kolestrol yg nieee woooo



nampak sedapkan abc dier...bestt jerk layan sebab cuaca tepi pantai nie mmg panas..
tiber2 teringat yg jb punya abc...perghh xleh lawan laaaaa

memang rambang mata nak pilih raser mcm nak mkn semua yg ada...hehehe
tnya jerk mokcik2 tu guana kiro nie mokcik...nnti dier bgtau laaaa...harga
xderlaa terkulat2 nk mmbayor nanti..hehehe


tapi kalau anda sedang kelaparan pegi ler carik nasik dulu...
kat sini xder nasik...kat sini makan ringan2 jerk...
hebakkkk laaa ore ganu minum petang makang ikangg celup tepung

kita dok kl petang2 layang pisang celup tepung jahhh huhuhuhu....
xpun kepok lekor yg macam selipar rasernya...uhuk2 sedeyyy





Kalau nak gi sini senang ajer..
cari ajer  Lapangan Terbang Sultan Mahmud pastu cari Pantai Teluk Ketapang
 Mula-mula ingatkan apalah  ICT tu,,rupanya   Ikan Celup Tepung.  Kat sini cuma untuk makan petang ajerk..waktu malam tak ada.

nak mencopot tempat parking..tempat duduk haruslaa cepat skett tauuuu
kalau dah pukul 5 petang tu...jalan pun jammed...keter pun banyak...
datang ler awal2 skettt...baru siokkkk

1 comment:

  1. Kalau ke terengganu wajib cari ICT, sis JM biasa mkn di kedai Pok Nong

    ReplyDelete

Touch N Go