iklan2

Tuesday, August 30, 2016

JJCM 2015 - KUAH - LUNCH - LANGKAWI - RESTORAN TRIMULA MESRA BBQ SEAFOOD

Salam semua...walla bertemu lagi kiter...sambung lagi cerita JJCM di Langkawi...
Biasanya Azue kalau pi Langkawi naik Feri laa kan...kompom makan tgh hari kat Restoran nie..
Restoran nie terletak di Pekan Kuah...nnti Azue share link lokasi dkt mana secara detail

Lepas dpt kereta kitorg kompom pi makan sini dulu...mmg best..
Lauk dier punya lah banyak pilihan...murah2 pulak tu...

Jomm kiter layan gmbar2 yg sempat Azue snap kat kedai nie...
Sorry gambar x memuaskan sebab main petik2 jerk...huhuhu gelap sket laa kann

Image result for restoran trimula mesra bbq seafood langkawi

credit to pakcik google











Memang macam2 menu ader...Ikan Bakar ada...Ayam Goreng ada..
Segala Seafood ada..
Sayur tah brp jenis tah..Ulam2 semua ader...hahaha...
Memang rambang mata nak pilih lauk2 nieh....


Kitorg pilih nak makan ikan laaa...amek sambal kicap...ayaq asam dier
mmg terbaekkk...menu masakan klate nieh....x pedas mana...




Dah jumpa nasik..masing2 pun kelaparan sebab bergoncang2
dlm feri sambil di lambung ombak...kompom laa
kena isi minyak dulu kan..hehehehe


kitorang lebih tergoda melihat ikan-ikanan kat sini hahahaha..









 nak tahu lokasi  dekat mana ... klik link kat bawah nie yerkkk


Ini adalah salah satu Tempat Makan Best di Pekan Kuah Langkawi untuk waktu tengahari sahaja.
 Restoran ini bernama RESTORAN TRIMULA MESRA BBQ SEAFOOD. 

Restoran ini amat famous di pekan kuah dan banyak penduduk tempatan 
yang berada di Langkawi akan menjamu selera tengahari disini. 
Manakala harganya pula amatlah berpatutan dan boleh dikatakan
 diantara yang termurah di pekan kuah. 

check lokasi kat bawah nie tau





1 comment:

Touch N Go