iklan2

Thursday, September 26, 2013

AZUE'S SHAWL COLLECTION... LATEST DESIGN... DWI CORAK & INNER MAGIC

RM16.00 Sahaja

Kalau berkenan kat Shawl yg Azue pakai nie..
add jerk Azue kat sini >>> Facebook Azue
klik jugak kat Album nie yerkk


Stok sgt terhad. 1 design 1 pcs...

SHAWL YG PRAKTIKAL. 
kali ini dengan warna2 yang terang :)

Sehelai Shawl TAPI boleh pakai dua2 belah. 
ada corak yang berlainan disetiap belah shawl.
shawl ni lebar sikit dr biasa.
mudah bentuk dan x payah iron bak kata customer :)

SAIZ: approx. pjg 1.5m x lebar 0.6m
Harga RM16.00pcs postage RM6.00 s/m

Banyak lagi shawl yg ader...murah2 jerk...
Inner Magic pun ader ... Inner Neck Magic pun ader...
boleh juga like kat sini >>>> FB Sweetbabylurve






ALBUM >>> KLIKK KAT SINI >>>  INNER MAGIC 


~ Pola inner magic bahagian tepi ~
* Tak perlu lagi tetas anak tudung anda untuk dapatkan muncung.
*mudah dibentuk dan tidak lekap di dahi
* khas untuk keselesaan bagi kaum wanita khususnya yang suka menggayakan shawl & syria
* inner ini mempunyai getah penyokong di tengkok untuk keselesaan para pemakai
* Jenis kain yang sangat sejuk
 

RM10.00 p/piece - postage RM6.00 Semenanjung M'sia
PM atau Wassap jerk Azue terus yerr..
Pilihan Warna Depends pada stok yerk...
PM / watsapp 012 - 3134100  kalau nak beli borong amatlah dialu2kan...
 
Antara pilihan warna yg ader


Ready Stock Now!!!

No. 1 - Merah Bata , no. 2 - Peach
3 - Coral Pink , no. 4 - Dark Brown 
5 - Mint green , no. 6 - Soft Blue 
7 - Electric Blue , no. 8 - Dark Blue 
9 - Lite Grey , no. 10 - Fushia Pink 
11 - Pastel Pink , no. 12 - Baby Pink


 jangan luper  >> add jerk Azue kat sini >>> Facebook Azue


No comments:

Post a Comment

Touch N Go