Click On Me

Wednesday, January 16, 2013

JJCM - IKEA - MEATBALLS - CHICKEN WING -

Salam uolls...cakk...hehehe...mesti uolls
dah 2-3 kali dok intai2 umah Azue niekan...kot2 ader
new entry...(cheewahh perasaann jerk lebey...hehehe)

Sebenornya Azue baru balik dari Langkawi..
x sempat nak update cerita...nanti ler citer JJCM
Langkawi...sebab yg JB pun x abes citer lagi...hahhaa...

Sabor jerk ler kann....Uolls sihat ker? Dah minum petang?
Azue x baper sihat ler...balik dari Langkawi...terus demam...
cuaca kat sana panas betul...Balik KL tu dierrr...
Mendung...Sejukk jerk pulakk....

Bestt dok KL lagi...cuaca sedang2 jerk...hehehe..
Jomm kiter gie makan kat IKEA nak...
Dah lama x gie makan kat sana...
Sekarang kalau nak pegi pun...
Time Weekend memang ramai org....

Azue pegi pun weekdays...so bleh ler makan dengan aman..
x beratur panjang sangat...
Mcm biasa...Menunya...Meatballs nyer..
Chicken Wingsnyer...


Aritu Azue ader beli yg Instant punya....masak kat umah...
x susah pun...pakai Microwave jerk...
Tapi x sesedap makan kat saner ler...kann...
so memang syokk kott...beratur...rebut2 beli...
rebut2 makan...hehehehe


So peberet si kecik tu Spagetti dier...Azue x suker sgt...
dah selera dier suker..dier perabeskan ler..hehehe


Chicken Wings dier memang best lahh....kannn....



Aritu pegi ader plak menu baru...Nasi dengan Ayam Percik kaalu x silap..
sedap jugakk...so saper2 yg pecinta nasik..mcm cik Abe Azue nie..
bleh ler gie kat Ikea nie...xleh sumer Western Food jerk kan...


Di sebabkan...Azue sorg jerk mkn Meatballs nie...
so amek ler 5 ketuii jerkk...jadik ler kan...
hmmm...biasa mesti Azue amek Kek Coklat Daim dier...
tapi skrg nie kitorg raser rugi plak...
amek Slice punya...baik beli yg Whole cake
kat bawah tu...

Ok ler nanti kiter jumper lagi ehhh...kali nie 
Entry sgt pendek...sebab banyak kojer awal2 tahun nie....
daaa sumer..... 

4 comments:

Saya Disini said...

sedpnye

lieyalatif said...

alamak kak...terus teringat meatballs ikea!! dah lame tak pi sane ni...tgk2 akak ade up entry baru plak...ni lagi buat teliur tahap gaban ni hehehehehe....

betul tu kak, lieyapun rase baik beli yg kat bawah tu seketul...lagi puas kan leh mkn byk2 kali kat umah....

HURAIZAH ZAKARIA (HU) said...

Thank you for the shots.Terliur dan nampak sedap...Inspirasi untuk belajar buat meatballs sendiri...

juadah said...

ikea ni depan umah jer. tapi tak pernah cuba2 makan situ. ingat nak cuba juga suatu hari nnti sbb ramai blogger kata sedap amat..heh