Click On Me

Monday, August 13, 2012

Bufffet Ramadhan 2012 - Grand Seasons Hotel

Salam Ramadhan buat semua...wahh kita sedang meniti minggu akhir
bulan Ramadan nie...mesti ramai yg dah berada dlm mood Raya nie kan...
sana sini dok pasang lagu raya dah nie....

Uolls Dah abess sopinkk ker?
Yang mana dah abess dapat duit bonus tu...
Hari nie dah dpt Gaji pulak kann...hehehehe

Tu dierr...belanja2 jugak...jgn lepas raya kiter
kopak sudaa...huhuhu...kena simpan skett tu...
nanti nak buat open house plak kann..hehehe...

Kali nie Azue nak bawak uolls berbuka puasa
di Hotel Grand Seasons KL...
Ader banyak pilihan makanan di sini...harga
pun dalam rm80.00 ++ jerk...

Jomm kiter nengok aper yg menarik kat sini...






















semestinya ader kambing panggang kann....









Nasi Kandar...sedapppp...



Udang Goreng Tepung...Sedapp....


satay dier pun sedap...tapi dier x bakar panas2 kat situ...



keropok2 n kerepek2....




Buah2 pun banyak....







Aneka kuih-muih yg comey2...






Roti Nan & Ayam Tandoori...sedapp juger


Roti John....




Desert yg sedapp juger



Yang nie Azue paling banyak makan...Waffle & Ice cream...
campur plak whipped cream n buah longan


Ader jugak laksa...tomyam..bubur...yg nie dah x ter sanp plak dah...
makanan diorg memang banyak...habess jerk terus refill...
surau pun diorg sediakan...bilik besar...ler jugak...
kiter pun raser sgt selesa...






 






makan ini budak....geramm ngan dier...dok makan papadom jerkk..
habess semangkuk...pas dier boring...dier pegi ngorat awek2
kat dlm tu....Ayrell...Ayrell....


Sempat lagi ler nak booking kan.....

5 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

amboiii... sodap ehh azue oiii.... memelehh!! hee....

tp yg paling akak teringin sekali tu mieng kam kat bwh tu... dah lama akak teringin tau... sini mana nak carikkkk...

hazman aka species1980 said...

kalau makan bufet memang kambing jadi perhatian ...tapi biasanya makan skit jee

lieyalatif said...

adoi kak....kejam!!!! tgk kambing tu rase nak nangis tu...meleleh laaaaaa....dah le lieya ni peminat kambing kak....mmg berhantu la kak oiii kalo lieya ngadap kambing nie heheheehehe...

lieya penah kursus kat sini kak....mknnye mmg okey...(makan jugak lieya ingat wakakaakakak)

lieyalatif said...

kak nak wish raye...

** selamat hari raye maaf zahir dan batin buat kak azue sekeluarga....semoga lebaran kali ini lebih bermakna dan diberkatiNYA....

TK said...

Nak kambing panggang!!!!
Tak shopink lg....belum beli kasut!
Selamat hari raya dear! Nanti posting gambar juadah raya pulok deh...