iklan2

Tuesday, July 10, 2012

JJCM - TAMAN WARISAN PERTANIAN PUTRAJAYA

Salam Semuanya....lagi beberapa hari jerk kita nak puasa kan...
kengkawan dah habes ganti puasa belumm???
Masih ader masa lagi nak ganti nie...

Kalau nak berbuka nanti bleh ler pegi kat tempat nie...
Taman Warisan Putrajaya nie...memang cantik...
Nak makan pun mcm2 ader kat sini...

Paling Popular Roti John Unan dier..Satay Samuri pun ader kat sini...
Nasi Lemak Kukus...Mee Kari..Mee Hun Sup...
Tahu Bakar...Pisang Goreng...Sesuai untuk
Menu Minum Petang...




credit to Google



Paling Femes UNAN Roti John dier ler...
kalau bulan puasa org beratur punyalah panjang..
Memang sedap raser dier...cukup dgn
rasa...memang puas hati...







Bagi mereka yang gemar makan Roti John, 
patut mencuba Unan Roti John nie...
Jika bulan Puasa, mereka akan buka satu kedai di Bazar Ramadhan Putrajaya. 
Korang juga boleh pilih untuk inti ayam ataupun daging. 
Harganya pula tak ada la mahal sangat.
Hanya RM 3.70 ( buy 3 for rm10.00)


Tahu bakar pun Ader..





Nasi Goreng Ayam dier sedap jugak....



So bagi mereka yang masih belum mencuba, 
boleh ler  datang sendiri ke Food Court 
di Taman Warisan Putrajaya yg  terletak berhampiran 
dengan Alamanda Putrajaya

Taman Warisan Pertanian Putrajaya,
No 7, Jalan P16,
Presint 16,
62150 Putrajaya.


No comments:

Post a Comment

Touch N Go