iklan2

Wednesday, August 10, 2011

JJCM - BUFFET RAMADHAN DI RESTORAN MAK TOK - PICC- PUTRAJAYA

Salam semuaa....kali nie Azue nak bawak uolls ke
 PICC -  Putrajaya ...Restoran Mak Tok..
memang best sangat makan kat sini...
Azue suker sebab juadah memang banyak pilihan...
suasana pun ok..x crowded sangat...
Tahun nie diorg charge RM55.00 seorg...

Ramai ke yg memasak untuk juadah
buka puasa yerk??ke beli jerk???

Kitorg suker menjelajah ke Bazar2 Ramadhan..
Sekarang nie dah banyak tempat jugak yg 
kitorg terjah antaranya 
di Sekitar Puchong , Bangi , Kelana Jaya ,
Bandar Mahkota , Nilai & Putrajaya..

So raser seronot plak berexercise kat 
Bazaar Ramadhan nie...ye lahhh happening sgt
juadah2 yg diorg jual kann...bulan puasa jerk
ader..bulan2 lain xder..harap pasar malam jerk ler..
heehhe...

Tapi make sure jangan membazir tau..
beli untuk makan xper lagi..
jangan tong sampah plak yg makan....huhuhu....

agak2 korang kan...berapa hengget yg patut kita belanja
di baazar Ramadhan untuk sehari ehh??
RM30?? RM50?? RM100??

Azue rasalah kan...Bulan Puasa nie...Belanja Makan nie
mcm lagi mahal dari x puasa kann...saper setujuu?
sila angkat tgn macam saya...hehehe...

Alamak..panjang betul story...jomm lerr intai2 piccas PICC nie...
Owhh luper nak bgtahu...tahun nie diorg tema Arabic kott...
saper dah pegi mari ghoyak ke ambo...ok x..sedakk ko?


4 comments:

Touch N Go