Click On Me

Tuesday, June 21, 2011

JJCM -JETTY COMPLEX MARINA - ISLAND PANGKOR

Salam guysss....lamer betul azue x ke udara...
skrg nie dah memang kompom start bz...penatt sangat raser badan
balik kojer jerk...terus layan tv jappp...nengok nora elena...
pastuu...layan novel...layan hobi buat craft felt...
pastu sedor2 dah kul 12 tgh mlm...time to sleep...

sudahnya..biler nak layan fb..nak layan Blog...nak layan
yg lain2 lagi....kadang2 terpikir...alangkah indahnya
andai x bekerja...mesti banyak masa yg ada
untuk bermanja2 dengan blogwalking kann....

adoiii...pejam celik dah nak sampai akhir bulan June...
lagi sebulan dah nak puasa..n raya...
hmm cepat betul masa berlalu....

Hmm terpanjang plak mukadimahnya....Azue nak ajak uolls
pegi Pulau Pangkor...tapi sampai dekat jetty yg baru jerk ler..
x seberang pun...sebab...x sempat...kitorg just lepak2
sekitar Lumut jerk...

Jomm layannzz Jetty LUMUT dan ole2 dari Lumut...



Cantik sgt Jetty Marina nie pada waktu malam 





























Kat sini memang ramai org membeli ole2 nak bawa 
balik ...murah pun murah...kedai nie di perkenalkan oleh
kakak cik abe kiter tu...so dpt harga best ler kann


Memang rambang mata lah kat sini kann


Macam2 ader...





Satay Ikan nie rasernyer dah makin kecik kann size dier..


Ikan bilis diorg memang sedap kan...Azue suker yg putih bersih tu





Okaylah kiter dah abes sopink2..jom kiter makan2 ringan2 jerk


Kitorg makan kat kedai nie... tapi luper nak snap gambor2...
yg sempat amek appertiser nie jerk hahaha...
lawak2..lawak...hehhee



Sorry yerkk...x sempat nak celoteh panjang....hanya menjamu mata
dengan ole2 Lumut nie dulu...nanti azue hapdet sessi
JJCM plak yerkkk...daaaaa..mmmuahh2



4 comments:

KSWSK said...

bl dah tgh tahun mmg ms akan rs cepat je berlalu..ni kang tau2 je dah nak ujung thn

kak ina kl said...

dah lama tak gi ke pulau pangkor...dah cantik jeti ni

♥♥♥♥ dilaBanGi ♥♥♥♥ said...

dah lama aku x sini, azue
macam teringin nak gi lagi...
Great Shot!

yatt said...

saya org perak.. kalau pegi area lumut memang wajib singgah sini beli benda2 ni sume hihi