iklan2

Wednesday, March 16, 2011

JJCM JB ~ PULAI SPRING RESORT

Salam guyss....copp kali nie nak citer pasal otel yg kitorg book 
baru2 nie....perghh...otel dier memang  mantoppp
meletopp...sgt puas hati....dapat plak rega
murah gilerrrr....seronokkk sangat....view sgt cantekkk...







Silap betuii sebab x rancang awal2 kan...bleh bwk kayu golf sekali...
achehhh cehhh....huhuhu


ponnn...ponnn....mamaku pulang dari kerja..mamaku belikan kereta...
kereta kecil warna kuning..akan ku bawa pusing2...hehehe






Kalau ikut rate dier sendiri mmg mahal lerrr....kitorg stay di Studio Suite




Katil King Size...sesuaii utk kitorg yg bersaiz bumm..bumm nie...hahahaha


Baru dpt bilik shower seruper nie...si nureen kejer nyer mandii jerk 24 jamm...
biler kitorg keluar carik makan japp...dia sibuk nak balik mandi...
aiiyoyoyo....ini budakk belum jumper bath tub lagikkk
kompom xkan keluar dari bilik mandi tuuu...huhuhu....





memang sangat besor keluasannya....siokk gilerrr



Best  sangat bilik nie..memang puas hati sangat2 bercuti dkt sini...








Bekpasssss perghhh terbaekk dari ladang...rugiss betuiii kitorg turun lambat..
so x sempat nak menikmati kelazatan food yg di sedia kan...sepenuhnyaa...
memang bestt gilerrr....kat sini...kompom kitorg akan dtg sini
lagiii...secepat yg mungkin...hahahaha





7 comments:

  1. wahh..bes ni kak..reen sker je citer2 holiday ni...smbg lagi tau, kut nati dtg Johor leh bercuti kat sini :)

    ReplyDelete
  2. yuu huu....tu ler ngah nak sambung citer nie......hehhehe....esokk ler tu kottt...tunguuuu...

    ReplyDelete
  3. macam best jugak kat situ... nak pergi gak la =)

    ReplyDelete
  4. jomm ada....bestt giler tau kat sini...very cool n so kelessss uuuu..tunggu sambungannya hari jumaat yerkkk...hehhehe

    ReplyDelete
  5. ooooo....yang ku tahu kat situ ada tempat main golf jer kak azue..tak tahu ler plak kat situ hotelnyer cantiiikkkkkkkk

    berapa rate bilik yg kak azue duduk tu.....he he he..nak nyibuk plak nie....

    tp tempat mmg nampak cozy ler kak

    ReplyDelete
  6. thnx jenguk blog gue. baper rate satu malam resort ni?

    ReplyDelete
  7. makanan kat situ mmg terbaekkkk...uih...terasa kat tekak plak kesedapan makanan dia..

    ReplyDelete

Touch N Go