iklan2

Thursday, January 6, 2011

My Shayang Frenz telah Diijabkabulkan


Salam Sayang Buat Semua.....Mcm mana Tahun 2011 nie???
Anak2 semua dah ke Sekolah
kann....nampaknya Ibu bapa sumer sedang sibuk
ke Skul jugak dlm minggu nie..hehehe

Termasuk ler Azue...Tapi Hari Pertama jerk ke skul
Nureen...lepas tu pandai2 ler dier bawa diri...hehehe...
x nak ler manjakan sangat dier...susah nak berdikari nanti...

Skrg pun dah pandai beli sendiri...Azue bekalkan juga roti & air...
takut dier x sempat nak beli kat kantin kann..
Tapi Alhamdulillah semuanya ok...

***************************************************

Nie citer sebelum bukak skul lagi...
Tanggal 31 Dec 2010 My Shayang frenz telah pun
selamat di ijabkabulkan dengan kekasih hati nya
di Masjid Wilayah K.Lumpur...

Majlis Kesyukurannya pula diadakan
di Restoran Puteri Sg.Penchala..Majlis ini
hanya untuk keluarga terdekat &
Teman2 Rapat sahaja...






Piccas ini kiriman dari Ina...BFF my Shayang Frendz nie....
Azue x dpt menghadirkan diri sebab terpaksa
balik ke Jerteh kerana ada panggilan kecemasan di sana...

Sedey sangat x dpt sama2 berkongsi kegembiraan...
Alhamdulillah Majlis berjalan dengan lancarnya..
Kebetulan jatuh pada tarikh Cuti Peristiwa
Harimau Malaya sebagai Johan baru2 nie...

Majlis Resepsi buat Semua Teman2 akan di adakan
Di Sg.Besar pada 29 Jan 2011 nanti....

Doaku semoga ikatan perkahwinan ini akan kekal hingga
ke akhir hayatmu...semoga saling menyintai hingga ke syurga nanti...
Semoga kalian berdua tabah mengharungi pahit manis
dlm alam rumah tangga yerkkk....

Apa pun sebagai teman ....Azue amat bersyukur ke hadrat Illahi
melihat kebahagiaan kalian berdua...
Alhamdulillah...
tarikh 31-12-2010 menjadi saksi doamu di makbulkan...
Aminn...

7 comments:

  1. terima kasih atas doa mu itew sahabatku...

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah.. smoga bhgia hga akhr hayat...

    sgt hepi..

    sori tk dtg.. sbb keje..

    ReplyDelete
  3. slmt pengantin baru wawa.. moga bahagia milik kalian berdua hingga akhir nyawa... AMIN..

    ReplyDelete
  4. selamat pengantin baru buat kawan azue moga kekal ke akhir hayat &
    selamat tahun baru buat azue.. ;p

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru utk wa..

    ReplyDelete
  6. waaaaaaa nak tumpang wish jugak lahh
    wawa .. akak doakan adik berbahagia selama lamanya yaaaaaaa dik .. sehingga ke hujung nyawa .. cepat2 dpt bb :)

    ReplyDelete
  7. SELAMAT DAH kak wa nikah yea kak...tak lame dengar cite die uwek2 plak ade org ketiga hihihi.....moga2 cepat laa kak wa menimang baby....

    ReplyDelete

Touch N Go