Click On Me

Monday, January 17, 2011

JJCM - REST. SERI PENANG - CYBERJAYA

Salam semua kawan2...wat aper tuu...Monday Blues nie
penpaham ler kann...sumer mcm kuyu muyu jerk kann....
Selalunya ari senin nie sumer org x suker nak pegi
kejer..nak pegi skul kann...tapi apakan daya...

Dah tanggung jawap kiter kann...kojer jerk ler..
sampai lebam...kalau ari jumaat sumer suker yer x...
minggu nie ari khamis cuti..kompom sambung sampai
Jumaat terus sampai Ahad tuu...hehehehe...

Jom kiter makan2 kat Seri Penang nie nak...
Nie pun salah satu tempat Azue suker lepaking...
Sebenarnya ada banyak branch..tapi paling Azue suker
di Cyberjaya nie ler...Ruang makan yg selesa...
Service plak mantop...makanan plak mmg sedap...
tip top..malatopp gituuu...hehehe

Jomm jalan2 carik makan di bawah nie...
masa nie balik kejer singgah minum ptg....
pastu mlm tu plak dtg lagi layan steamboat...
hehehehe...






















Steamboat dier sedap..murah plak tu...banyak plak portion dier
biasanya kitorg amek utk 2 org mkn...tp mkn utk 3-4 org
memang murah...berbaloi2 ler...

Tapi kalu nak ketam ker...sutun ker atau seafood lain2 tu xder lar..
sebab rega murah kan...so mender2 tu sumer xder ler....
lgpun...mlm2 xleh makan banyak2...kangg bertambah
bam-bam..hehehhe...

psstt:- skg nie malas nak usung kamera gabak..sumer pakai henpone jerk
blehh gituuu.....huhuhu...sorry ler gambo kelabu kelala...

8 comments:

☆ lieya latif ☆ said...

wah wah wah..bestnye kak azue...teliur lieya tgk tau....dah le skrang ni pantang tgk mkanan...laju jek terliur tau huhuhuhu.....

steambot tu berbaloi2 gakkan......lieya ni kalo steambot mmg laju jeak......

Azueriena Norash said...

lieya...tu ler...kat situ murah giler rega dier...air dier plak best2 sumer...

kswsk said...

teringat kat kuah steamboat dia n ayam mangga dia...wallah...

ieda said...

waaa rajin cik abe layan ko minum petang balik korje .. kalau cik abe aku ader dia suh beli makan umah jer huhuhu

aah kan zue , dah ada dslr nie malehh lah pulak nak usung kesana kemari2 .. last aku pakai canon aku jer heheheh senang ..

atty's said...

menarik nie azue , murah lak tu ..belah mana ni kat cyberjaya.

Azueriena Norash said...

wa...jom ler kiter layan lagi mkn kat sini...aii teringat2 dier punya butter prawn..so crispy n yummy...

Azueriena Norash said...

ieda..tu ler aku ngah hari x mkn...so balik kejer...kitorg singgah mana2 dulu...sambil minum2 ptg...on d way balik umah tu....

Azueriena Norash said...

kak yatt...kalau perasan ada petronas kat dlm cyberjaya tu...jalan nak pegi pusat komuniti cyberjaya tu kalau x silap...banyak kedai ader kat situ..paparich ader..kfc..pizza...mcm2 ader...layannzzzz